Skal du sende faktura?

CEJ Ejendomsadministration udfører regnskabsservice for Frederiksbergfonden.

Alle fakturaer skal sendes digitalt.
Fakturaer skal sendes til CEJ’s EAN/GLN-nummer, der er 5790002134043.

Det er vigtigt, at der også altid skrives nummeret EJD24100 i ordrereference-feltet (kaldes fx også Invoice/BuyersOrderID/OrderReference/ID).

Der skal bruges følgende enhedsnumre/ejendomsnumre afhængigt af, om din faktura vedrører selve fonden eller fondens ejendomme:

EJD24100 – Frederiksbergfonden

EJD24101 – Ejendommen – Peter Bangs Vej 83-89 m.fl.

EJD24102 – Ejendommen – Nordre Fasanvej 13/Finsensvej 2-42

EJD24103 – Ejendommen – Mariendalsvej 63/Nordre Fasanvej 133

EJD24104 – Ejendommen – Sankt Thomas Alle 17-19 m.fl.

EJD24105 – Ejendommen – Allegade 7

Fakturaer skal være i formatet OIOUBL.

Fordelen for dig som kreditor er, at din faktura med større sikkerhed havner hos rette modtager, så den kan blive behandlet korrekt og hurtigst muligt. De fleste økonomisystemer kan også sættes op til automatisk at afsende fakturaer elektronisk, så det er nemt for dig. Spørg eventuelt leverandøren af dit økonomisystem.

Fakturaer, der i forvejen er tilmeldt Betalingsservice eller BS+, skal ikke ændres til elektronisk fakturering.

Sådan kan du manuelt indtaste og sende digital faktura:
Hvis du skal sende et mindre antal fakturaer, kan du gratis indtaste og sende dem til CEJ via Fakturaportalen: https://www.nemportal.dk/cej/index.php

Du skal blot tilmelde dig som leverandør i formularen til højre. Efter du har tilmeldt dig, vil du modtage en velkomstmail med login og beskrivelse af, hvordan du anvender portalen.

CEJ er gerne behjælpelig med at oplyse de nødvendige informationer til fakturering. Har I spørgsmål, er I velkomne til at skrive til Frederik Hjort Christensen på fhc@cej.dk

Tilmeld dig vores nyhedsbrev